Algemene Voorwaarden

1.    Contact

  1. Met vragen, klachten, tips, complimenten of voor een goed gesprek kun je bij ons terecht via 06-21 86 76 34, info@angelicascatering.nl of als je liever een brief schrijft via postadres: Akkerweg 9, 1276 BA te Huizen.
  2. Wij staan ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 81518072 en ons BTW-nummer is:

2.    Toepasselijkheid

  1. Deze algemene voorwaarden zijn alleen van toepassing op de diensten die wij verlenen aan consumenten.
  2. Door een bestelling te plaatsen via onze website of app sluit je een overeenkomst met ons aan en ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.

3.    Aansprakelijkheid

  1. Het aanbod dat te zien is op onze website is aan veranderingen onderhevig. Typfouten en foutieve prijsindicaties kunnen voorkomen. De overeengekomen afspraak met Angelica’s Catering nadat er contact is geweest geldt.

4.    Overeenkomst tussen consument en Angelica’s Catering

  1. Nadat jij een bestelling hebt geplaatst zal deze worden opgenomen door ons. Je krijgt altijd nog een bevestiging vanuit ons voordat de order daadwerkelijk in behandeling wordt genomen.
  2. Wij gebruiken jouw aangeleverde gegevens alleen om onze diensten te kunnen verlenen. We zullen jouw gegevens nergens anders voor gebruiken.
  3. Wanneer wij een tijdstip met jou hebben afgesproken voor levering of afhalen verwachten wij dat je aanwezig bent op de afgesproken locatie. Zo niet dan behoud Angelica’s Catering het recht om de levering op eigen locatie te behouden en kan de levering dan alleen nog opgehaald worden.
  4. Wij houden je op de hoogte van de status van de bestelling mocht er onverwachts wat gebeuren. Andersom kan dat natuurlijk ook via een van onze contactmogelijkheden.

5.    Annulering en/of ontbinding

  1. Bij nader inzien toch een bestelling annuleren? Laat het ons zo spoedig mogelijk weten. Wanneer jouw bestelling nog niet in het proces is meegenomen kan de bestelling ongedaan worden gemaakt. In elk ander geval is dit niet meer mogelijk. Wel kan er gekeken worden naar een ander levermoment op de dag te plannen.
  2. Angelica’s Catering behoud het recht om ten allertijden een afspraak te ontbinden.

6.    Klachten, beoordeling en complimenten

  1. We hopen dat je steeds tevreden bent met de bestellingen die je plaatst via de Ben je toch niet tevreden? Dan kun je via de website een klacht indienen. Jouw klacht behandelen wij dan binnen 48 uur.
  2. Wil je een compliment aan ons geven? Dan kan dat via onze contactkanalen. Met toestemming van jou plaatsen wij de recensie op onze website.

7.    Betaling

  1. Zodra er een bestelling is geplaatst zal Angelica’s Catering contact met jou opnemen om de betaling te regelen. Dit kan giraal of contact. De afgesproken prijs is ten allertijden leidend en dient te worden voldaan voor of tijdens de levering van de bestelling.
  2. Een eventuele terugboeking van jouw betaling vindt altijd plaats op dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden.

8.    Het verwerken van jouw persoonsgegevens

  1. Als je een bestelling plaatst via onze website dan verwerken we jouw persoonsgegevens. Lees hierover meer in ons privacy statement.